iidamadeleine

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 28 oktober 2011 22:08

LOV !!


Fick lov idag , som troligen hela världen vet nu eftersom hela facebook har bombats med det .. Men ändå !

Skön skoldag , men astrött. Hade foto först & de va väl inge speciellt sen vare lunch & sen lars "lektion(er)", de enda vi gjorde då var att fika. När alla andra i klassen gått satt jag , jessica , isabel & nelly i klassrummet & snackade en MASSOR ! Askul & vi kanske ska ses nån kväll på lovet och bara snacka en maaaassooor , det gillas starkt isf !


Vid halv tre va jag tvungen att gå för att åka till ögonläkarn och kolla mina ögon. Fick nå droppar för att förstora mina pupiller & dom sa att man blev ljuskänslig och så efter man fått dom. De blev ja , fick en hemsk huvudvärk & suddigt såg jag .. & när ja fick träffa läkarn så vare inte så kul när han skulle kolla & en massa, usch !


Menmen , jag valde att åka till far min ikväll. Kom hit vid åtta , har inte vart här på tre veckor så de va verkligen dags ! Skönt att träffa min saknade far! :) Imorn åker jag till byn till ca halv 12 & kikar på bandy, det är p18 cup i helgen för er som inte visste det. Ska kika på de med Amanda , galet bra ! :) 

Efter de kanske ja åker till mohed & hämtar lite grejer och sen tillbaka till ovanåker igen.. Väldigt flackande men jag kanske ska ut imorn kväll & måste ha kläder så vad gör man inte?

Hoppas de är fler som ska till Tranan & att inte alla åker till Söderhamn.

Men aja , ska ut nästa helg också då de är Halloween tranan , grymt !

 

Nu ska jag kika på mer film, tända ljus har jag också. Super mysigt ! :)

Ha en bra kväll & ha ett bra lov alla som har de !!

Ovido - Quiz & Flashcards