iidamadeleine

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 26 oktober 2011 21:12

'What doesn't kill you makes you stronger 
Stand a little taller 
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone 
What doesn't kill you makes a fighter 
Push us even higher'


 

Av Madeleine Svedberg - 26 oktober 2011 18:25

Åååh , jaa.. Inte mycket som händer i mitt liv som sagt ! Trööökigt..

Men , skolan som vanligt. Hade riktigt bra idag tycker ja , hade hål i nästan två timmar , jag &jessica gick på stan och köpte godis sen satt vi i sofforna nere på media med nelly & snacka en massa. Snackat & berättat en massor idag , längesen man prata om de som vi prata om idag. Jaa , ojojoj vilken dag !  


Till på fredag ska vi baka till klassen så då blir de fika på lars lektion(er). Mums ! 

Jag ska göra min kladdkaka tycker dom andra så jag gör de. Ändå ingen lust att göra nå komplicerat. 

Men jaa , bara två dar kvar nu sen äre helg & lov ! Naaajs! 

Tänkte även att jag ta mitt arsle & åka till Edsbyn , inte vart där på tre veckor så de är väl dags igen. 

Saknar pappa min gör ja ah & syrran ah ! Och hon kommer ju hem den 3:dje , finally !! 


Nu har jag precis hjälpt putte & bärt några j*vligt tunga dunkar med sand. 

Ska bara lägga mig & ta de lugnt nu & käka lite glass sen ska ja kika på '112 på liv och död'

efter de blir det väl antingen läggdags eller typ film eller nå. 

Ovido - Quiz & Flashcards