iidamadeleine

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 31 oktober 2011 18:04

Hade det riktigt trevligt med Amanda i lördags. När jag skulle gå till bussen från henne så slutade de med att jag hamna på pizzeria bolaget med mamma , putte , puttes kusin & hennes man. Riktigt gott ! 

Sen åkte jag med dom hem till mohed ,

mamma fixade ett par byxer som ja skulle ha sen åkte jag med fem bussen igen. 

Planerna om att ja skulle ut ställdes in men sen ringde ja emma & prata med henne över att vi skulle ses. Lite spontant så åkte vi till tranan en timme senare slutade med att vi hade en riktigt trevlig kväll ! :D


Söndag , låg hemma hela dan.. Gick även runt i min sov t-shirt hela dan ! Kika på film och bara tog de lugnt. Skönt ! 

Idag har jag inte gjort mycket mer heller , men nu om ungefär fem minuter ska jag gå till bussen och åka till Amanda för en tjejkväll med massa trevligheter ! :)


Imorgon åker jag till mohed & sen vidare till Isabel , även där för en massa trevligheter ! :)


Hoppas ni mår bra allihopa för det gör jag ! 

Ovido - Quiz & Flashcards