iidamadeleine

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 24 oktober 2011 21:28

Haha jaa .. Har gått & tänkt på bussresan hem från skolan nästan hela kvällen. Skrattar lite för mig själv när ja tänker på de. Åh herregud som ja skratta , va alldeles för trött för att sitta med Rakke. Men alltid lika kul ! 


Idag på skolan så snackade vi en massor om halloween , planera lite & grejs. Nu håller jag ett öga på både tradera & e-bay. Spännande , får se vad ja klär ut mig till ! Men ja vet att årets halloween kommer bli grymt , tranan för hela slanten med grymma brudar. Linnéa's premiär , som även fyller 18 samma dag som vi ska ut. Grymt ! Längtar som en galning !


Måste även nämna en grej till.. Är det något jag verkligen hatar så är det folk som kollar på en sen viskar dom till kompisen bredvid och sen kollar på en igen. Jag menar , kom igen ! 





--------------------------------------------------------------------------------------------------------

'I can justify all the mistakes in my life. It's thought me to be, it's giving me me and i'll survive.'

Ovido - Quiz & Flashcards