iidamadeleine

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 oktober 2011 22:28

Insåg nyss att förra inlägget var helt kaiko(?) .. NU är det som de ska & nu står de som de ska de översta .. 
Men för mig är det omöjligt att sova , på tal om absolut ingenting ..

Fick även nyss veta att vi har sovmorgon en timme extra imorn. jippie hurray för de ! 

Meeen.. Nu tar ja nya tag & försöker ge mig på de där med att sova igen. 


Najtnajt världen !   

Av Madeleine Svedberg - 23 oktober 2011 20:33

OH , WHY DO YOU HAVE TO BE SO CUTE ?

YOU'RE IMPOSSIBLE TO IGNORE !


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom hem runt sex(?) , har bara tagit de lugnt sen dess. Tills ja för ungefär en timme sen kom på att jag & Isabel har redovisning imorn. Eller ja , de vill säga om min hosta låter mig sova inatt men troligast blir de skolan imorn.


Ska även skriva krönika till Kuriren till på fredag. 

Åååååååh , jag är helt död på idéer än så länge ! 


Tråkigt inlägg men to bad for you !

Ne men jag ska försöka bli lite roligare men det är lite svårt när det inte är så mycket som händer i livet mitt. 

På lovet kanske de händer lite grejer så ni får läsa lite trams & pinsamheter eller nå ?! :)

Ja , ni får hålla tummarna ni som vill.


Ett plus i kanten , idag äre två veckor kvar till Falun & mindre än två veckor tills min SYSTER kommer hem ! :'D

Ovido - Quiz & Flashcards