iidamadeleine

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 6 oktober 2011 18:14

Rubriken säger väl ungefär allt om min dag .. 

Inte haft den bästa dagen i mitt liv precis , trött & jävligt. 

Börja 8 , ungefär hela eftermiddan hade ja typ migrän.. Men hade lova linnéa att hjälpa henne med att fota till ett repotage & intervjun skulle vara halv fem så de va bara att bita ihop. Tog alvedon så den gick över skapligt. Åt lite på McDonalds efter skolan med Isabel & Linnéa. Efter intervjun hämta Putte mig på stan & jag fick övningsköra hem.. Inte riktigt rätt dag för mig att sätta mig bakom ratten kan ja säga ! Menmen.. Vi klarade oss hem iaf !


Vi har även fått hem koderna så vi kan kika & beställa klassfotona & fotona på oss själva. Så sjukt satans j*vla galet onöjd jag är med bilderna , usch .. Ser ut som en jätte ! Nee , fyyy !! Men man känner sig nästan tvungen att beställa korten också eftersom det är sista året nu.. Men aja , får se hur de blir tillslut. 


Stort plus på min dåliga dag , min stickade tröja från Bubbleroom har kommit redan ! Lovely ! Ska troligen hämta den med mor min senare & hoppas verkligen att den sitter & passar som jag vill !!!!! 


Trots min dåliga dag så älskar ja fortf mitt liv , man behöver ibland en dålig dag för att få de ur sig och se de positiva igen. & helgen närmar sig med storm steg , älskar't ! 


Tråkigt inlägg utan bild ännu en gång men har inte så tokigt mycket bilder ja kan lägga ut så ni för nöja er med de här än så länge. Inte tvingar er att läsa ju ! 

Av Madeleine Svedberg - 5 oktober 2011 17:03

Ingen studenmössprovning hare vart dom här dagarna .. Dom flyttade den till 14 & 21 november , självklart då vi har praktik ... SUCK ! 

Jaja .. Har gått tre nästan helt onödiga dagarn i skolan , men va gör man. 

Mormor & hennes väninna har nyss åkt , dom var här och fika en sväng. 


Inge roligt att läsa mitt inlägg idag känner jag men ja , jag ser fram emot helgen ! 
Och jag måste bara säga ännu en gång .. Jag mår galet bra ! I love my life ! 


Jag har ärligt talat inte så mycket mer att säga/skriva .. Inge roligt inlägg idag alltså men de är väl inte så mycket som hänt. Eller .. Jag längtar till Falun som en tok iaf ! & längtar minst lika mycket till helgen. Lovely ! 

Just ja .. Hade bara en lektion idag också , galet skönt !

Av Madeleine Svedberg - 3 oktober 2011 20:52

Jaa , jag vet inte vad orsaken är men jag bara mår galet bra nu & att vi testar studentmössor imorn gör ju inte saken värre. Shiiiit , va galet härligt ! 

Plus att jag har fått praktikplats , två t.o.m så nu får ja välja. Helt sjukt , trodde ja aldrig. Alla brukar säga nej när det gäller inom media .. Men , dom är allt trevlig i Falun. Såå , jag tar mitt pick & pack och bor i falun under praktiken. 45, 46 & 47 , alltså direkt efter lovet. Lovely !


Idag har jag varit riktigt duktig , kan ja säga själv ! 

Jag har tvättat , lagat mat , vikt ihop/hängt tvätten , plocka i/ur diskmaskin & diska lite förhand. Snäll man kan va ibland ! :)


& som ja skrev på fb..

Man känner sig lite smått mallig när man ser pappa sin & hans schäfer Kimmie på TV4 nyheterna , även fast det bara är nåra sekunder ! :)) 


& i helgen , då är jag hundvakt åt Kimmie & Irma. Mysigt värre ! Så jag blir hos far min heeela helgen ! :) 





Av Madeleine Svedberg - 2 oktober 2011 17:23

Helt galet vilken sjukt bra kväll ja fick , tack för den brudarna mina & alla andra som medverkade ! Dansade & hade oss. Träffade flera personer som ja inte träffat på länge. Speciellt kul att träffa Mona , helt underbart :)
Mår som man förtjänar idag ungefär .. Men de vare värt ! Hes är ja också .. 

Jaja , kvällen kunde inte ha blivit så mycket bättre :)


Idag vaknad jag vid 12 , super trött , ont i axlarna , fötterna och huve. Inte så kul men , bara & bita ihop. Åkte hem till mohed med bussen 13.45, sen dess har ja typ bara legat i sängen. Pratat med Emma i telefon ett tag. 

Kommer lägga mig med ett leende på läpparna ikväll ! 



"I never gave you a reason to hate me.
You just creating your own little drama of pure insecurity.."

Av Madeleine Svedberg - 1 oktober 2011 09:15

Det är inte ofta jag är uppe så här tidigt på en lördagmorgon. Har varit vaken i snart en timme nu. Men jag ska troligen åka med mamma in till Bollnäs när hon ska dit & träffa Mia sen tar jag bussen därifrån till pappa. Runt fem - sex tiden kommer brudarna , Jenna , Linnéa & Rebecca. Grymt ! Sen börjar festen ! 

Vet inte riktigt när men senare åker vi till tranan , ooh va ja längtar !

Ska se till att vi får oss en grym kväll , känner att jag behöver de .. 
& det finns väl inge bättre då jag ska ut med toppen människor som man bara inte kan ha tråkigt med !!


En sak till , jag drömde helt sjuka drömmar inatt..

Människor som jag inte ens känner va med , vet vilka dom är iaf. Haft idrott med dom förr , men förstår inte hur eller varför jag drömde om dom ?! Helt galet ! Drömde att Anna , min styvsyster , fick barn inatt också..

Helt sjukt hur konstigt de kan bli ! 

Jaja , nu låter min mage jättemycket så jag ska ta mig ner & äta lite frukost.

Ha en bra lördag allesammans ! :) 


Ovido - Quiz & Flashcards